-

Kuldahrus

Komentarze użytkownika

@O kreowaniu konfliktów i ich wygrywaniu (3 kwietnia 2025 09:04)

Nie mówię, że wczorajszy tekst nie był bardzo dobry, ale uważam, że w ostatni pięciu latach były teksty w których lepiej opisałeś temat podjęty we wczorajszym tekście. Tylko, że od innej strony go podejmowałeś.

 

Kuldahrus
3 kwietnia 2025 18:39

@O wadliwych i dobrych scenariuszach (1 kwietnia 2025 09:16)

To przecież wiadomo, że prezydent nic nie może, ale wybory na prezydenta są ważne jeśli chodzi o "miękkie" wpływy.

 

Kuldahrus
2 kwietnia 2025 06:46

@O wadliwych i dobrych scenariuszach (1 kwietnia 2025 09:16)

Przecież dobrze wiemy, że nie możemy opuścić UE w tym momencie. Poza tym nie rozumiem jakie korzyści by to nam dało. Sam pomysł UE nie jest zły, tylko sama organizacja potrzebuje reformy, a raczej w tym momencie już budowania od nowa.

 

 

Kuldahrus
2 kwietnia 2025 06:43


@O wadliwych i dobrych scenariuszach (1 kwietnia 2025 09:16)

No, ale tak naprawdę na poważnie i szczerze zastanówmy się jak to sprzeciwianie miałoby być zrealizowane w praktyce?
Bo nie podpisywać to jest jedno, a mieć lewar którym wymusimy na Unii ustępstwa to co innego.
Chyba nie wierzy pani w to, że Unia potrzebuje jakiś dokumentów do podpisania żeby coś wprowadzać, a jak się nie podpisze to powiedzą: "ojej nie podpisali, w takim razie musimy odpuścić".
Rzeczy które dało się odeprzeć PiS odpierał, ale był rzeczy narzucone siłą. Błędem Morawieckiego było tylko to, że zamiast prowadzić szczery dialog z wyborcami i tłumaczyć jak sytuacja wygląda, to właśnie gadał, że "nie oddamy ani guzika".

 

Kuldahrus
1 kwietnia 2025 21:14

@O wadliwych i dobrych scenariuszach (1 kwietnia 2025 09:16)

" Przy dramatycznym zubożeniu pojęć służących do opisu sytuacji i serii całej wygłupów różnych „zatroskanych o Polskę”, po przeprowadzeniu takich operacji wszyscy głupieją. Potem zaś największego wariata lub desperata wskazuje się jako jedyny ratunek. Wobec słabości tych formacji, które deklarowały i deklarują, że mogą wziąć za kraj odpowiedzialność, ogłupiałym ludziom pozostaje już tylko danie wiary wariatowi. Dlaczego? Bo gdyby tamci rzeczywiście chcieli przejąć władzę to by ją przejęli, a dokonałoby się to wskutek demonstracji siły i nowego ustawienia priorytetów."

Właśnie to obserwujemy. PiS zamiast podnieść poziom debaty, stwierdził, że nie trzeba, a teraz gdy różni "wariaci" korzystają z tego niskiego poziomu, ...

Kuldahrus
1 kwietnia 2025 18:27

@Może nie będzie aż tak źle (30 marca 2025 10:39)

A, no tak. Rzeczywiście, trochę by się ich uzbierało, akurat na tyle że robią przekaz dla siebie.
Coś jak 'silni razem' tylko bez "europejskości".

 

Kuldahrus
30 marca 2025 18:43

@Może nie będzie aż tak źle (30 marca 2025 10:39)

Czyli można powiedzieć, że to jest żerowanie na ludziach pogubionych i poranionych.
Sądzę, że to ma znikomy skutek propagandowy, więc wychodzi na to że Ruscy robią to po to żeby pastwić się nad takimi ludźmi dla beki. Bo po co?

Chyba, że oni tylko sypią pieniądze na świat i nie kontrolują kto i co gada, ważne żeby było dobrze o Moskwie i może gdzieś np. w Uzbekistanie, czy innej Boliwii jest jakiś typ co opowiada, że ma stały kontakt z marsjanami którzy mu mówią, że Rosja to super kraj, który pragnie tylko pokoju.

 

Kuldahrus
30 marca 2025 16:32

@Może nie będzie aż tak źle (30 marca 2025 10:39)

No, ale przecież to nie jest żadna postawa tylko bredzenie człowieka chorego, który potrzebuje pomocy.

 

Kuldahrus
30 marca 2025 16:01

@Może nie będzie aż tak źle (30 marca 2025 10:39)

Zaciągnąłeś muł z dna internetu.
Zastanawiam się w ogóle jak ktoś może to czytać/tego słuchać, to jest przecież czyste szaleństwo.

 

Kuldahrus
30 marca 2025 15:43

@Czym żyją media? (29 marca 2025 08:28)

Czarny humor się pana trzyma. Ta "terapia" szokowa jak zwykle nie działa i znowu się to powtarza, zamiast polepszenia jest dewastacja gospodarki.

 

 

Kuldahrus
29 marca 2025 19:12

@Czym żyją media? (29 marca 2025 08:28)

Ci co gadają, że "USA nas sprzedała" itp. to wiadomo, że zawsze będą gadać, nic na to nie da się zrobić.
Tylko właśnie najgorsze jest to, że PiS zachowuje się w taki sposób, że rzeczywiście na miejscu Trumpa zacząłbym się zastanawiać, czy na nich stawiać, no ale może się wyrobią.

 

Kuldahrus
29 marca 2025 19:10

@Czy kandydat bez żony może być traktowany serio? (28 marca 2025 08:33)

To przecież nie ja tak układam kampanię niektórym kandydatom, że żony występują u nich jako tło(może lepiej by brzmiało dodatek), a nie jako osoba przyciągająca zainteresowanie.

Musi pani kierować uwagi do PRowców.

 

 

Kuldahrus
29 marca 2025 18:06

@Czy kandydat bez żony może być traktowany serio? (28 marca 2025 08:33)

Ja?! Gdzie? W którym miejscu?

 

 

Kuldahrus
29 marca 2025 16:39

@Czy kandydat bez żony może być traktowany serio? (28 marca 2025 08:33)

" Tak, jak to już wielokrotnie pisałem – demaskacja jest narzędziem porządkowania a nie narzędziem odsłaniania prawdy. Bo tej i tak większość ludzi nie rozumie, a także nie dostrzega jej praktycznego zastosowania. Przeciwnie – prawda jawi się jako rzecz niepotrzebna, często groteskowa i nie mająca zastosowania w sytuacjach życiowych. Zabiegi demaskatorskie to zapędzanie była do wskazanej zagrody, gdzie poddaje się je dalszej obróbce informacyjnej. "

Dokładnie.
Podają coś co jest niby prawdą, ale z czego w rzeczywistości nic nie wynika, za to można tego używać do urabiania ludzi którzy myślą przy tym, że są lepiej doinformowani i "niezależnie myślący". Potem tych ludzi ciężko przekonać, że oni wcale nie są doinformowani, tylko dezinformo ...

Kuldahrus
28 marca 2025 22:49


@Czy kandydat bez żony może być traktowany serio? (28 marca 2025 08:33)

Nie podzielam przekonania, że kandydat musi mieć żonę, ale faktycznie w tych wyborach przedstawiona przez ciebie zasada akurat działa. Kandydaci co żony gdzieś z tyłu trzymają/nie mają żon lub istnieją one jako tło lub na siłę są pod publikę pokazywane bo PR wymaga, nie są też wiarygodni kompletnie.
Tu Nawrocki jako jedyny świeci.

 

Kuldahrus
28 marca 2025 22:31

@Zdewastowany archetyp ojca (21 marca 2025 09:12)

Wiem, posiadam egzemplarz.

 

 

Kuldahrus
26 marca 2025 21:48

@Zdewastowany archetyp ojca (21 marca 2025 09:12)

To prawda, że jest ponad ludzkie rozumienie.

Św. Jan Paweł II pisał o tym, że przykład i postawa jego ojca dużo mu dała, mimo że dosyć wcześnie umarł. Gdyby jego ojciec bardziej stawiał na popychanie go w kierunku zyskania pozycji i statusu zamiast na przekazaniu mu fundamentalnych zasad, to chyba wyraźnie widzimy różnicę.

Nie potrafię lepiej tego wyjaśnić.

 

 

 

Kuldahrus
26 marca 2025 18:39

@Parę słów o wrażliwości (23 marca 2025 21:37)

Tak, to dokładne odczytywanie ludzkich emocji i ich przyjmowanie jest męczące. Od "zwykłego" człowieka to wszystko się odbija, a osoba wysoko wrażliwa to bierze na siebie.

Tak jak o. Stanisław napisał, człowiek potrzebuje Boga, który wszystko w człowieku układa, ukierunkowuje, bo bez tego wysoka wrażliwość staje się przekleństwem.

 

 

Kuldahrus
25 marca 2025 21:32

 Poprzednia  Strona 8 na 267.    Następna